מי רוכש שולחן הידראולי לכלבים?

מי רוכש שולחן הידראולי לכלבים?

אם רוצים לספר את הכלב בנוחות, חייבים שיהיה את כל הציוד הכי נוח לשם כך. אחד מהמתקנים הכי חשובים שצריכים להיות בכל מקום אלי וכלב מגיע להסתפר הוא שולחן הידראולי לכלבים. שולחן זה מאפשר לכלב ליהנות מתספורת נוחה מאוד כאשר הספר לא צריך להתאמץ כדי להגיע אליו. מי צריך אותו ומאיפה משיגים אותו? זה הזמן להבין.

מהו שולחן הידראולי לכלבים?

שולחן הידראולי לכלבים אולי נשמע כמו מתקן מענף הרפואה אך לא וטרינר משתמש בו וגם לא מנתחים אלא ספרים. השולחן מיועד לכל מיש רוצה לספר את הכלב שלו ביתר קלות כאשר צריך לזכור פרט אחד די בולט אך שקל לשכוח: הכלב לא בגובה שלכם. נכון שאפשר להרים את הכלב על שולחן ולספר אותו אך עדיין תצטרכו להתכופף ולספר אותו בצורה לא נוחה והשולחן לא יתאים לכל כלב. לעומת זאת, השולחן ההידראולי מתאים לכל כלב, לכל משקל וחשוב לדעת למה הוא כל כך חיוני.

מי רוכש שולחן הידראולי לכלבים?

  • ספרי כלבים הם הלקוחות הכי חשובים של שולחנות הידראוליים לכלבים. כאדם מגיע עם כלבו לתספורת הוא מצפה לקבל מהספר את מלוא השירות עבור הכסף שהוא משלם ותספורת נאה ונוחה הספר יוכל לבצע רק כשיש לו שולחן הידראולי מתאים.
  • השולחן ההידראולי נועד כדי להרים את הכלב עד לגובה הרצוי בהתאם לגודל הכלב וכמובן לפי גובה הספר. אמנם זה נראה כמו פרט שולי אך ספר צריך שיהיה לו נוח וחשוב לזכור שכמו שאתם לא הייתם רוצים להסתפר כשהספר בגובה הלא מתאים עבורו, ככה גם צריך להיעשות לגבי הכלב שלכם.
  • חשוב לזכור שאצל בני אדם התספורת נעשית רק בראש לעומת כלב שצריך לעבור תספורת בכל הגוף. הספר יספר אותו גם בחלק העליון וגם מתחת לבון ולכן יש צורך לשנות את המנח שלו לעתים קרובות.

שולחן איכותי לעבודה איכותית

שולחן הידראולי לכלבים עולה ויורד בלי מאמץ כלל וזה לא משנה כמה שוקל הכלב. הבוכנה ההידראולית של השולחן יכולה לעבוד שנים רבות בלי כל תקלה אך חשוב לקנות אותו מיצרן מוכר שכולל אחריות מלאה.




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

כך תתאימו מברשת לכלב שלכם

שולחן הידראולי למספרות כלבים