שולחן הידראולי למספרות כלבים

שולחן הידראולי לתספורת כלבים הוא פריט חשוב מאוד שחייב להיות בכל מספרת כלבים. אי אפשר לספר את הכלב בצורה איכותית ונוחה בלי השולחן, והגיע הזמן בדיוק להבין ממי קונים אותו, למה חשוב לשים לב וכיצד משתמשים בו בצורה נכונה.


image

כיצד משתמשים בשולחן ההידראולי?

שולחן הידראולי לכלבים הוא למעשה שולחן קטן שמכיל בוכנה הידראולית שיכולה להיות מופעלת באופן ידני או חשמלי. השולחן מאפשר להגביה או להנמיך את הכלב לפי הגובה הרצוי בהתאם לגודל שלו וכך למעשה ניתן לספר את הכלב בנוחות גם לפי גובה הספר. חשוב לנעול  את הגלגלים של השולחן לפני שמתחילים לספר כדי שהשולחן יהיה יציב לחלוטין, ולמנוע ממנו את האפשרות להסתובב כדי שהכלב לא יזיז את יד הספר בטעות. כמו כן, חשוב לשמור על ניקיון השולחן תמיד לפני ואחרי תספורת.

כיצד בוחרים שולחן הידראולי למספרות?

·         שולחן הידראולי למספרות חייב להיות שולחן יציב. במידה והוא לא יהיה יציב, לא רק שהכלב עלול ליפול, הספר עלול להרגיש חוסר יציבות שתפריע לו מאוד לבצע את התספורת בשקט ובמקצועיות כמו שהוא יודע ויכול להיות ששם המספרה ייפגע קשות. שולחן יציב הוא נחלתם של החברות הטובות ביותר בשוק ותמיד כדאי לבחור שולחן אמין ולא שולחן זול שאין עליו ביקורות מאף מקום.
·         יש שולחנות הידראוליים שמתאימים לכלבים קטנים ויש שולחנות שמתאימים גם לכלבים גזעיים וגדולים. חשוב לבדוק מה יכולת ההעמסה המקסימלית של הכיסא כדי להבין האם הוא מתאים לסוג התספורות שמעניקים במספרה.
·         השולחן חייב להיות איכותי ונוח גם לכלב וגם לספר. יש גובה מקסימלי שאליו יכול להגיע השולחן ולכן חשוב לבחור משהו שיהיה נוח לספר לעבוד איתו כאשר לפעמים הספר יכול להיות מאוד גבוה ולא יהיה לו נוח לעבוד חרף השולחן. כמו כן, הדוושות של השולחן צריכות להיות נוחות ולעתים שווה להשקיע במנגנון הרמה חשמלי.

מתאים גם לווטרינרים

שולחן הידראולי נפוץ ומוכר יותר במספרות כלבים אך הוא יכול לשמש גם וטרינרים. גם הווטרינר צריך שהכלב יהיה בגובה המתאים כדי לבדוק אותו ובוודאי כדי לנתח אותו ובמצב זה חשוב לבחור שולחן גדול ורחב יותר שיספיק גם לציוד.

from ferco-pets-fan.tumblr Feed


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

כך תתאימו מברשת לכלב שלכם