כך תתאימו מברשת לכלב שלכם

אתם שואבים את הבית מדי יום ומדי יום מגלים כמויות אדירות של פרווה? אתם לא מסרקים יום אחד את הכלב וכבר שמים לב שנהיו לו קשרים? הכלב שלכם סובל מקוצים שנדבקים לו לפרווה ובאופן כללי ממזיקים? ובכן בהחלט חשוב להבריש לכלב את הפרווה באופן יומיומי, ולו כי הפעולה נעימה, בריאה ומחברת בין הכלב לבעלים. מכאן שאין שאלה האם כלב בית צריך מברשת, אך כן יש שאלה איזו מברשת רצויה, ואם נבחן את התחום, נמצא עולם שלם של אפשרויות, מחירים ומותגים. כיצד אם כן בוחרים? בואו ננסה לעשות מעט סדר:

  • גודל — לא מעט מותגים של מברשות מייצרים את אותה מברשת בכמה גדלים, וזאת בכדי לאפשר התאמה מלאה בין גוף הכלב לגודל המברשת, כך שאם מדובר בכלב גדול, יהיה הרבה יותר יעיל ומהיר להיעזר במברשת שמכסה שטח פנים יותר נרחב.
  • פונקציות — יש מברשות שמיועדות עבור עיסוי, יש מברשות שמיועדות עבור סירוק, יש מברשות שמיועדות עבור פתיחת קשרים, יש מברשות שמציעות שני צדדים (כל צד מעניק שלב שונה בפעולת הסירוק) וכדומה. אי לכך יש לבחון גם לאיזה סוג של הברשה הכלב שלכם זקוק וגם עד כמה אתם עומדים להשקיע בשלבים השונים. כך למשל אם תרכשו מברשת שמכילה שני סוגי שערות, אך אתם מברישים רק בכדי להסיר שערות או קוצים, הרי שמדובר בבחירה מיותרת.
  • רזומה -. הכלב עומד להיות אצלכם תקופה ממושכת ואתם מקפידים לסרק אותו מדי יום? אין מקום למשחקים, השקיעו במברשת שיש מאחוריה חברה איכותית שלא תאפשר לעצמה לאכזב.
  • סוג פרווה — הפרווה של הכלב שלכם ארוכה, סמיכה ונוטה להסתבך בקלות? השקיעו במברשת איכותית בעל חיבורים טובים ושערות חזקות. כמו כן שימו לב, יש מברשות ייעודיות עבור קשרים, עבור הברקה, עבור פרווה קצרה וכדומה — ביחרו בייעוד המתאים ביותר.
  • חיבור אישי — יש מברשות שהן בעצם כפפה שנלבשת על היד, יש מברשות שהן בעלות ידית עץ, יש מברשות שהן ארוכות (כך שהן מצריכות תנועות יותר קצרות), יש מברשות שמצליחות להסיר הרבה יותר שיער שנשר וכדומה. מכאן שאין נכון או לא נכון, אלא חיבור אישי לנראות, לארגונומיה ולאופן התפעול מאוד חשוב, ועל כן כשעומדים לבחור מברשת לכלבים יש לאסוף עליה כמה שיותר נתונים מקדימים.
  • עיצוב — ממש כפי שמשקיעים מחשבה באיזה צבע של קולר לבחור, כך גם ראוי לבחור את העיצוב הרצוי, כי עם כל הכבוד לעובדה שמדובר בפריט פרקטי, אין זה אומר שלא צריך להיות לנו נעים להביט במברשת בכול יום, במיוחד אם אתם מסוג האנשים שמתייחסים להיבטים עיצוביים.
  • ארגונומיה — יש מברשות בעלות ברזל קפיצי, יש מברשות שמציעות ידית מסיליקון, יש מברשות דו צדדיות, יש מברשות לכף היד, יש כאלו שהן בצורת מסור לולאה, יש כאלו שהן בצורת מגרפה וכדומה. מהי המשמעות? ממש כפי שחשוב לבחון מה מתאים לסוג הפרווה, כך גם חשוב לבחון איזה אופי סירוק יותר נוח מבחינתכם.
  • בטיחות — יש מברשות שעשויות מברזל קפיצי, משמע ברגע שמסירים מהן את השיער קצוות האצבעות עשויות להיפגע — שימו לב.
  • מחיר — המחיר אינו פרמטר שצריך לשחק תפקיד, אלא אם כן הוא גבוה באופן מוגזם.

מברשת לכלבים ממגוון מותגים — פרקו פטס

סיכום

התייחסו לסוג הפרווה, לצורך שעומד מאחורי פעולת הסירוק, לאיכות המותג, לפונקציות שמוצעות ולגודל הרצוי. המטרה היא לרכוש פעם אחת וליהנות מפעולת הסירוק לאורך זמן. טיפ אחרון? התייעצו עם בעלי כלבים — שתהיה רכישה מוצלחת!


from https://medium.com/@precopetz Feed 

https://medium.com/@precopetz/%D7%9B%D7%9A-%D7%AA%D7%AA%D7%90%D7%99%D7%9E%D7%95-%D7%9E%D7%91%D7%A8%D7%A9%D7%AA-%D7%9C%D7%9B%D7%9C%D7%91-%D7%A9%D7%9C%D7%9B%D7%9D-7c75ad614b5

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

שולחן הידראולי למספרות כלבים