הזמנת ציוד לכלבים

אם אתם רוצים להזמין ציוד לכלבים חשוב שתבדקו כמה פרטים לפני כן. האם זה המחיר הכי משתלם שיכולתם לקבל? האם המוצר איכותי ועמיד לאורך זמן? האם המוצר מתאים לכם? יש כל כך הרבה סוגים של פריטים שנכללים תחת ההגדרה של ציוד לכלבים וזה הזמן להבין כיצד מזמינים אותם נכון.

איזה ציוד נצטרך להזמין לכלב?

הזמנת ציוד לכלבים היא לא פעולה שמבצעים פעמים רבות. למעשה מומלץ להזמין את הציוד פעם אחת ולאחר מכן ליהנות ממנו לאורך שנים רבות עד שהוא כבר לא יהיה שימושי. הציוד יכול להיות מגוון מאוד והוא כולל ציוד טיפולי, ציוד משחק, ציוד אילוף וכמובן גם ציוד לתספורת ולמקלחת של הכלב. הציוד יהיה שונה מאוד לפי הצרכים שלנו. אם אנו צריכים ציוד לכלב הפרטי שלנו אז כמובן שמדובר על ציוד הרבה פחות יקר ומועט. אם מדובר על ספר כלבים הרי שהציוד שלו יהיה הרבה יותר גדול ובכמויות גדולות יותר, מה גם שיש פריטים שלקוח פרטי לא יצטרך כמו למשל אמבטיה לכלב.

מאיפה אפשר להזמין את הציוד?

הזמנת ציוד לכלבים יכולה להתבצע ממגוון רחב של חנויות בארץ ובחו"ל. בדרך כלל כאשר תרכשו את הציוד שלכם מחו"ל זה יהיה דרך האינטרנט ולעתים מספקים שמצאו בפלטפורמות המוכרות ביותר כמו למשל אלי אקספרס או איביי. חשוב לזכור כי הציוד שאתם מזמינים יכול להיות שונה מאוד ממה שחשבתם ולכן לא כדאי להסתמך רק על תמונות. יש אנשים רבים שיעדיפו לבחור את הציוד שהם צריכים מחנויות כלבים בארץ וכך הם יכולים לראות אותו ולבחור בצורה מדויקת יותר לפי הצרכים שלהם. חשוב לבחון את כל המקומות דרכן אפשר להזמין ורק אז להחליט.

בדקו תוך כמה זמן הציוד מגיע

אם אתם רוצים להזמין את הציוד שלכם מהאינטרנט אתם חייבים לזכור שהציוד לא יגיע אליכם במהרה. אמנם לא מדובר על יחס ישר קלאסי אך בדרך כלל ככל שהציוד יהיה זול יותר הוא יגיע מאוחר יותר. אם אתם רוצים שהציוד שהזמנתם יגיע מהר יותר אתם יכולים לבחור במשלוח אקספרס אך הבעיה היא שהוא עולה לא מעט. אם אתם רוצים לבצע סקר שוק מדויק יותר חשוב שתשוו את המחירים יחד עם עלויות המשלוח. גם כאשר מזמינים ציוד מחנויות בישראל אפשר לבחור במשלוח וזה כדאי, כי זה חוסך לכם את הצורך להגיע לחנות, אך בכל זאת יש להשוות בין זמני ועלויות המשלוח ביניהם.

שלא תתאכזבו מהציוד שמגיע

כאשר אנו מזמינים פריט מסוים באינטרנט אנו מתמלאים ציפייה. גם הזמנת ציוד לכלבים תעורר בכם את אותה הציפייה אך הציפייה הזו יכול להתחלף באכזבה אחת גדולה. בסופו של דבר המחיר הנמוך לא שווה מוצר שאתם לא אוהבים. הציוד הזה אמור לשרת אתכם לטיפוח הכלב שאתם כל כך אוהבים וחמור מכך, לכלבים אחרים של הלקוחות שלכם. אם הציוד לא יהיה בטיחותי, לא יהיה נוח או לא יהיה לטעמכם מכל סיבה שהיא, עשיתם בחירה רעה. לכן כדאי לחשוב על זה מלכתחילה ולבחור ציוד בביטחון מלא כשאתם יודעים מה אתם אמורים לקבל. 

הזמנה באינטרנט –יתרונות וחסרונות

הזמנת ציוד לכלבים באינטרנט זולה הרבה יותר וזה יתרון משמעותי. למעשה זה יתרון גדול מאוד שתעריכו יותר כאשר תבצעו סקר שוק מקיף ותבינו שהמחירים באינטרנט נמוכים לעתים פי2 מהמחיר שמוצע לכם בחנויות בארץ,  וגם המחיר של החנויות בעצמן זול יותר באינטרנט. יחד עם זאת באינטרנט קל יותר לבצע סקר שוק אך שוב חשוב לזכור כי האמינות בקנייה באינטרנט אינה מושלמת וזה מצריך מכם בירור מעמיק של כדאיות הקנייה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

כך תתאימו מברשת לכלב שלכם

שולחן הידראולי למספרות כלבים