יבואן ציוד למספרות כלבים

אם אי פעם חשבתם לעצמכם מדוע אתם צריכים לקנות את הציוד לכלבים שלכם מחנות מיוחדת, אולי חשבתם גם על יבוא הציוד בעצמכם. אם אתם רוצים לפתוח מספרת כלבים אתם חייבים לקנות ציוד רב ובטח עלה לכם הרעיון לייבא אותו. כיצד אפשר לייבא אותו ומדוע זה כדאי? 

למה כדאי להיות יבואן ציוד לכלבים?

ציוד לכלבים לא עולה מעט בארץ. אם אתם רוצים לקנות כל מיני פריטים שיהיו שימושיים למספרת הכלבים העתידית שלכם תדעו שאתם הולכים לבזבז כמה אלפי שקלים לכל הפחות, וזה רק על הציוד עצמו. אם אתם רוצים להוזיל את הציוד אתם יכולים לייבא אותו בעצמכם. אולי זה נשמע לכם די מלחיץ אך העולם שלנו גלובלי יותר מתמיד ודרך האינטרנט אתם יכולים למצוא את כל הציוד שאתם רוצים. כדאי להיות יבואני ציוד למספרות כלבים כי יש עוד הרבה לקוחות שם בחוץ מלבדכם, וזו יכולה להיות הכנסה נוספת לא רעה בכלל. 

כיצד אפשר להתחיל את הדרך?

כדי להתחיל להיות יבואן ציוד למספרות כלבים אתם קודם כל צריכים לברר האם זה כדאי לכם. אתם יכולים לקנות את הציוד שאתם צריכים מאלי אקספרס או מאיביי ואתם יכולים גם לקנות אותו מיבואן ציוד למספרות כלבים ישראלי אחר שתמצאו באינטרנט בלי בעיה. אמנם הציוד ממנו יעלה יותר כי הוא גוזר עליכם עמלה אך בסופו של דבר זה פותר לכם התעסקות רבה. כדי להתחיל את הדרך שלכם בתור יבואני ציוד אתם צריכים קודם כל לחפש ספקים. לאחר מכן תוכלו להבין כמה הם עולים ואז בכמה תצטרכו למכור אותם כדי להרוויח, ומשם תצטרכו לחפש לקוחות ולקבל את ההחלטה על הייבוא.

הציוד צריך לעמוד בתקן הישראלי

אסור לשכוח שהציוד צריך לעמוד בתקנים של מכון התקנים . לכל ציוד ששימושי בישראל גם לחיות וגם לבני אדם חייב להיות תקן. כמובן שהתקן לא יהיה רלוונטי לכל מוצר ומוצר אך רוב המוצרים שמשמשים ככלי עבודה, כלי משחק, תחפושות, מוצרי חשמל וכמובן גם ציוד לכלבים, חייב להיות עם תקן. התקן מונע בעירה ומונע טעויות ומבטיח את תו האיכות בסטנדרט המקובל. לכן אסור לשכוח שהתהליך ייקח זמן והוא יעלה לכם יותר מעלויות המשלוח והמחיר מהספק. את כל אלו כל יבואן ציוד למספרות כלבים חייב להכיר כדי שלא יופתע לרעה בהמשך.

יבואן ציוד למספרות כלבים

ללא קשר לסוג הציוד שאתם מעוניינים לייבא, אתם חייבים לבחור ציוד נוח ואיכותי. אם הציוד לא יהיה נוח לשימוש הלקוחות שלכם לא יקנו אותו. יש לא מעט מספרות כלבים בכל אזור בארץ וחשוב לבחון את השוק היטב, לא רק ברמה הכמותית אלא גם מבחינת איכות. במה משתמשים הספרים במספרות? האם הם מעדיפים מספריים מהיצרן הזה או היצרן הזה? מה החסרונות של אמבטיה מסוימת ומדוע לא משתמשים בה? וכן הלאה.

מחזורי ייבוא מעטים ופשוטים

למרות שלהיות יבואן ציוד למספרות כלבים נשמעת לכם כמו משדימה מאוד מסובכת אין לכם ממה לדאוג. בפועל מדובר בפעולה יחסית פשוט הרי לייבא מוצר זה לא פעולה נדירה בימינו וישראלים רבים עושים אותה, בעיקר בתור יבואנים זעירים. מחזורי הייבוא מעטים מאוד כיוון שאין צורך למכור את הציוד מהר. מדובר בציוד עמיד מאוד ויחסית קטן, אולי מלבד האמבטיות למספרות כלבים, ולכן האחסון לא יעלה לכם הרבה. העבודה הזו יכולה להיות נוספת ביחד לעובדה שאתם מספרים כלבים, כך תהיה לכם עוד הכנסה ועל הדרך תרחיבו אופקים בתחום הייבוא. 
from ferco-pets-fan.tumblr Feed

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

כך תתאימו מברשת לכלב שלכם

שולחן הידראולי למספרות כלבים