ציוד לכלבים - מה צריך שיהיה לנו בבית

הכלב הוא החבר הטוב ביותר של האדם וכמו חבר טוב – אנו צריכים לדאוג לו. איך דואגים לכלב? כיצד צריך לטפח אותו? כיצד אנו צריכים לקלח אותו? קודם כל אתם צריכים שיהיה לכם ציוד מתאים, ובמאמר זה נסקור את הציוד שאתם חייבים להחזיק בבית. 

מוצרים בסיסיים למחייה

הכלב שלכם צריך להרגיש בנוח וחשוב מאוד שתספקו לו את המקום הכי מרווח ובטוח שיש. הדבר החשוב ביותר שצריך להיות לכלב שלכם, דבר שיהיה גם הרגל עבורו ולא רק מקום בסיסי לקיום הביולוגי שלו, היא המיטה. כמובן שהכלב יכול להיות גם מחוץ לבית ואז תצטרכו לבנות או לרכוש לו מלונה מתאימה, אך בכל מקרה המיטה צריכה להיות נוחה ומרופדת. אם מדובר במלונה אז היא חייבת להיות אטומה למים וכמובן אחת כזו שתהיה מספיק גדולה למבנה הפיזי שלו, וכמובן למקם אותה במקום בטוח, ובכל מקרה המיטה צריכה להיות עם ריפוד הולם ורצוי גם שתהיה שמיכה.

איך מוציאים את הכלב לטיול?

נכון ששינה והזנה הם הדברים החשובים ביותר לקיומו של הכלב, אך מעבר לצרכי הפיזיולוגיים שלו הכלב שלכם גם צריך שתוציאו אותו לטייל ושתספקו לו חום ואהבה. כדי להתחיל עם המשימה הראשונה והחשובה יותר, הטיול, זה שידאג שהכלב שלכם יכיר כלבים אחרים ולא יפחד מהם ועל הדרך ילמד לעשות את צרכיו מחוץ לבית, חשוב שתהיה לכם רצועה. כמו כן חשוב שלכלב תהיה שלכם יהיה קולר לזיהוי כדי שיהיה קל יותר למצוא אותו ולהחזיר אותו אליכם בעת הצורך, וכמובן אי אפשר לשכוח כמה צעצועים שהוא יאבד יחד עם שקיות לאיסוף הצרכים שלו.

ציוד להזנת הכלב

מרשימת הציוד לכלבים שחובה בכל מקרה בלי קשר למידת ההשקעה בכלב החדש שלכם, אפשר למנות גם את קערות האוכל וקערות המים שלו. זה לא נאה ולא יפה להציע לכלב שלכם אוכל בקערות פלסטיק חד פעמיות או בכל דרך מאולתרת אחרת. קערות קבועות מחומרים קשיחים, קערות גדולות שנוח לאכול מהם, יכולים לעשות את הכלב שלכם מאושר. הקערות יכולות להיות עשויים ממגוון רחב של חומרים כאשר קערות מנירוסטה הן הנפוצות והעמידות ביותר שיש.
from ferco-pets-fan.tumblr Feed

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

כך תתאימו מברשת לכלב שלכם

שולחן הידראולי למספרות כלבים