אמבטיה למספרת כלבים ניידת

אמבטיה ניידת למספרת כלבים היא בוודאי לא מוצר שתיתקלו בו כל יום. עם זאת כאשר יהיה לכם כלב אתם תראו מה זו האמבטיה הזו לפחות כמה פעמים בשנה. מי צריך אותה? כמה היא עולה? הנה כמה פרטים חשובים לגביה ולגבי רכישתה.

למה צריך אמבטיה לכלב?

כדי לקלח את הכלב יש צורך באמבטיה אמנם אפשר לקלח אותו גם עם צינור אך זה יהיה קשה הרבה יותר. כמו כן זה יהיה מלכלכך יותר ולא כולם יכולים לעשות זאת, הרי לא לכולם יש גינה. אפשר לקלח את הכלב בבית אך אפשר גם לקלח אותו אצל ספר כלבים שלו יש אמבטיה איכותית וגדולה מספיק. בדרך כלל מספרים אותו אחרי שהוא מסתפר אך אפשר גם לקלח אותו סתם כך בלי קשר לתספורת. האמבטיה דואגת שהמים לא יתפזרו והמקלחת הופכת להיות הרבה יותר נוחה, והיא דואגת לעניין חשוב עוד יותר, שהכלב לא יברח. 

מהי אמבטיה כלבים ניידת?

כשם שיש אמבטיה לכלב, יש גם אמבטיה ניידת לכלב. בגלל שהכלב קטן יחסית, ואפילו כלב גדול מאוד לא באמת צריך אמבטיה ענקית, האמבטיה יכולה להיות ניידת לחלוטין. האמבטיה מתפרקת אך ה יא אטומה לחלוטין וקל מאוד לשנע אותה. מדוע יש צורך באמבטיה ניידת? לא מעט לקוחות לא מוצאים את הזמן להגיע למספרת כלבים, לספר ולקלח את הכלב, אז הספר מגיע אליהם. אמנם זה עולה מעט יותר אך בגלל החיסכון בזמן זה שווה במיוחד. כמו כן הספר חוסך את כל עלויות תפעול המספרה וזה חיסכון של אלפי שקלים בחודש וכך המחיר יכול להיות אטרקטיבי יותר. 

מי קהל היעד של האמבטיה?

קהל היעד של אמבטיות ניידות הם בעלי מספרות כלבים או ספרי כלבים. כמו שאמרנו מקודם יש ספרי כלבים שאין להם מספרות והם עובדים בבית הלקוח אך יש כאלו שמציעים את השירות הנייד והנוח הזה בנוסף להחזקת מספרה משלהם. קהל היעד הזה אמנם אינו גדול אך חשוב לזכור שלאחוז גדול מהישראלים יש כלבים ולכן ככל שהספר יהיה טוב יותר כך הוא יהיה מוכר יותר באזור פעילותו. חשוב לזכור שאמבטיות אלו יהיו עמידות מאוד לטווח הארוך ולכן כדאי לקנות אמבטיה איכותית ונוחה גם אם המחיר שלה גבוה מעט יותר מדגמים אחרים שנחשבים לפחות איכותיים.

אמבטיה שתהיה גדולה מספיק

אין ספק שאמבטיה ניידת צריכה להיות איכותית ונוחה וגם המחיר שלה צריך להיות הולם, אך היא צריכה להיות בגודל המספיק. אם אתם רוצים לקלח כלבים גדולים אתם צריכים לחשוב על זה כאשר אתם רוכשים את הבריכה. אמנם יש בריכות ניידות קטנות מאוד שיתאימו לכלבים מסוגים יותר קטנים אך זה פוסל לכם נתח גדול מאוד מהשוק. הישראלים אוהבים כלבים גדולים ולכן לא כדאי לפסול את האפשרות להעניק ללקוחות הללו שירות. יש בריכות גמישות מאוד מבחינת הגודל, כאלו שאפשר להקטין ולהגדיל בלי בעיה, אלו יהיו עדיפות.

אמבטיה נוחה, חזקה ועמידה

כיצד אפשר למדוד את נוחות האמבטיה? זו משימה קצת קשה הרי לכל אחד תהיה נוחה יותר אמבטיה אחרת. יש כאלו שמעדיפים את האמבטיות שלהם נמוכות יותר ויש כאלו שיעדיפו אותם גבוהות יותר, יש לכל ספר העדפה לחומר אחר וכן הלאה. בכל מקרה חשוב שהאמבטיה תהיה עמידה ויותר מזה, חשוב שתהיה עליה אחריות. כאשר רוכשים את האמבטיה מהאינטרנט האחריות מוטלת בספק וזה דבר שאם חייבים לקחת בחשבון למרות שהמחיר נמוך בהרבה מהמחיר שתוכלו לקבל אותה כאן בארץ.
from ferco-pets-fan.tumblr Feed

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

כך תתאימו מברשת לכלב שלכם

שולחן הידראולי למספרות כלבים