מספריים לציפורניים לכלבים

מי צריך מספריים לציפורניים לכלבים? כמה עולים מספריים כאלו? האם יש צורך לדעת לגזור ציפורניים של כלב או שמדובר בגזירה פשוטה מאוד? הנה כל הפרטים.

למה חשוב לגזור ציפורניים לכלב?

גזירת ציפורניים לכלב יכולה להישמע לכם כמו משימה מיותרת הרי מדובר בחיה, וחיות לא צריכות שיגזרו להם ציפורניים ממש כמו בטבע. הכלב שלכם לא תמיד צריך שיגזרו לו ציפורניים בעיקר אם הן נגזרות לבדן. אמנם הכלב לא גוזר ציפורניים כמו בני אדם אך הוא חופר באדמה ומגרד דברים ואז הציפורניים שלו משויפות בלי שאתם צריכים להתערב בכך בכלל. עם זאת חשוב לזכור כי לא כל כלב יהיה פעלתן בצורה הזו, בעיקר כלבי בית. ובכל זאת, למה יש צורך לגזור להם את הציפורניים? כי הם יכולים לשרוט אתכם או את עצמם, וכמובן גם כלבים אחרים מה שכמובן לא מתקבל על הדעת. 



מי יכול לגזור ציפורניים לכלב?

אפשר לגזור את הציפורניים של הכלב לבדכם. אמנם אפשר לגזור לו את הציפורניים אצל ספר מקצועי אך בדרך כלל גזירה עצמאית תהיה מספקת. יש צורך ללמוד כיצד לגזור לכלב שלכם את הציפורניים בצורה נכונה וכך תוכלו למנוע פציעות שלו ושלכם. חשוב לזכור שאם תגזרו ציפורניים בצורה לא נכונה יכול להיות שתצרו יותר נזק מאשר תועלת ולכן יש להיות בטוחים שאתם יודעים כיצד לגזור בצורה נכונה. גזירת הציפורניים תהיה מהירה ופשוטה אחרי שתנסו זאת מספר פעמים ובתור התחלה כדאי שתקבלו הדרכה. את ההדרכה ניתן לקבל באינטרנט או מספר הכלבים אחרי תספורת ומקלחת.

מאיפה נקנה מספריים לכלב?

כדי לגזור את הציפורניים של הכלב יש צורך במספריים מתאימים. מספריים לציפורניים לכלבים אפשר לרכוש באינטרנט או בחנויות לציוד למספרות כלבים. אם אתם תוהים היכן יש חנויות כאלו תחפשו באינטרנט ותגלו שבכל אזור בארץ יש לפחות חנות אחת. הסיבה שיש לא מעט חנויות כאלו היא שיש לא מעט מספרות כלבים, ויש לא מעט מספרות כלבים כי כלב היא חיית המחמד הנפוצה ביותר בארץ. למשפחות רבות יש כלבים בכל מיני גדלים ולמרות שלא כולם צריכים לגזור ציפורניים עדיין מדובר בפעולה נפוצה מאוד בטיפוח וטיפול בכלב.  

כמה עולים מספריים לציפורניים?

מספריים לציפורניים לכלבים אינם מוצר יקר והן יכולות לעלות מ-50 שקלים ועד 200 שקלים בממוצע. סביר להניח שתמצאו כמה דגמים שיהיו יקרים יותר מ-200 שקלים אך הם נדירים יחסית. מספריים לגזירת ציפורניים לא יקרים מכמה סיבות. ראשית, לא מדובר במוצר גדול. מספריים אלו קטנות מאוד, לעתים אפילו יותר ממספריים לגזירת ציפורניים של בני אדם אך אלו יתאימו בעיקר לכלבים קטנים, לכן גם יש טווח מחירים יחסית רחב. שנית, מדובר במוצר די פשוט בלי טכנולוגיה או מכניקה מתקדמת. המספריים יהיו זולים יותר אם תבחרו אותם מיד שנייה או מהאינטרנט אך יש לבדוק את אמינות הספק.

כיצד נבחר את המספריים הנכונות?

כדי לבחור את המספריים הנכונות אתם צריכים להבין מה אתם צריכים. יש אנשים שמחפשים מספריים כי הם חולמים לפתוח מספרת כלבים, ויש אנשים שרוצים מספריים שיתאימו לכלב שלהם בדיוק. אם אתם צריכים לבחור מספריים לכלב שלכם פשוט תבררו מה יתאים לו ואם בכלל הוא צריך, כי יכול להיות שהן משויפות באופן טבעי מהמשחקים שלו בחצר ואתם אפילו לא מודעים לכך. יחד עם זאת חשוב לבחור את המספריים הבטוחות והעמידות ביותר כי למרות שמדובר בהוצאה זולה מאוד, לא תרצו שהן יתקלקלו ויחלידו אחרי כמה חודשים, ובטח לא יפצעו את הכלב שאותו אתם מטפחים.
from ferco-pets-fan.tumblr Feed

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

כך תתאימו מברשת לכלב שלכם

שולחן הידראולי למספרות כלבים