ציוד אלקטרוני לכלבים

הטכנולוגיה הגיע לעולם הכלבים

יש ציוד אלקטרוני מתוחכם שיכול לעזור לכם לאלף אתה כלב, לשחק איתו וגם לשמור עליו. הציוד הטכנולוגי המתקדם הזה יכול לעזור לכם במקומות שבהם ציוד רגיל לא יכול לעזור, כמו למשל גדר אלקטרונית או קולר שיסביר לכם היכן הכלב נמצא. הטכנולוגיה הזו יכולה להיות יותר מתקדמת שממה שאתם חושבים כיאה לחיית המחמד האהובה והנפוצה ביותר בעולם. יש ציוד איכותי מאוד שלא יתקלקל גם אחרי שנים רבות ובכל מקרה חשוב לבדוק שיש עליו אחריות, וכמובן שאתם יודעים היכן תוכלו לתקן אתו אם יהיה בכך צורך.

גדר אלקטרונית לבטיחות גבוהה

גדר אלקטרונית היא אחד המוצרים הכי טובים שיש. יכול להיות שאתם מיד חושבים על גדר שתגביל מאוד את הכלב שלכם אך חשוב לציין מההתחלה כי מדובר בגדר שבסך הכל מחליפה את הגדר המקורית שלכם. יכול להיות שתהיה לכם גם גדר גדולה וגם דר אלקטרונית והשילוב שלהן יהיה מושלם. מה עושה גדר אלקטרונית? לכלב יש קולר על הצוואר, הקולר הזה יצפצף כאשר יגיע לגבולות שאליהם הוא לא צריך להתקרב. אם הוא יתקרב עוד טיפה הוא כבר ירגיש רטט ולאחר מכן הוא ירגיש זרם. כל הוא יבין שהוא לא יכול להתקרב אל מחוץ לגבולות הבית במרחק מסוים בלי לראות גדר מוחשית.

קולר אלקטרוני עם שבב ג'יפיאס

אם כבר דיברנו על שבב אלקטרוני בקולר צריך להכיר גם את השבב שיספר לכם היכן נמצא הכלב שלכם. יכול להיות שהכלב שלכם ברח כי הוא התבלבל או נבהל ממשהו ויכול להיות שמישהו חטף אותו. הכל יכול לקרות אך סימן השאלה סביב המיקום שלו הוא הראשון שצריך להיפתר. סימן השאלה הזה ייפתר בקלות על ידי בחינת האפליקציה שתסביר לכם היכן הכלב נמצא, כל עוד השבב שיש לו בקולר עדיין פועל. קולר כזה יהיה השקעה משתלמת במיוחד לכל אחד שיש לו כלב ורוצה להיות בטוח שהוא מוגן ולדעת היכן הוא.

משחקים אלקטרוניים לכל כלב

יש גם משחקים אלקטרוניים מגניבים מאוד שיכולים להיות מושלמים לכלב שלכם. כאשר מדברים על ציוד אלקטרוני לכלבים בדרך כלל הכוונה היא לציוד אילוף או לציוד הגנה כמו הגדר או הקולר, אך למעשה דווקא המשחקים יכולים להיות הכי מעניינים שיש, גם לכם וגם לכלב. יש כלבי צעצוע שיכולים לנבוח על הכלב ולהגיב לו וכך הכלב שלכם ילמד להיות חברותי יותר, יש כל מיני בובות שיכולות לברוח מהכלב על הדשא והוא יצטרך לתפוס אותן וכן הלאה.

ציוד אלקטרוני עמיד ושימושי

לא משנה איזה ציוד אתם רוכשים ולאיזו מטרה, כדאי מאוד שהציוד יהיה שימושי. אל תקנו סתם ציוד בלי שאתם יודעים כיצד להשתמש בו או לפני שאתם מבינים האם הוא מתאים לכלב שלכם. בסופו של דבר לא בעיה להפעיל את הציוד אך חשוב מאוד להבין האם הוא הציוד המתאים עבורכם כיוון שלכל ציוד יש כמה דגמים, כמה גדלים וגם כמה עיצובים. הציוד גם חייב להיות עמיד לאורך זמן, יש להתאים אותו לגודל הכלב כי הרי אחרי נשיכה אחת מוצרים מסוימים יכולים כבר להיהרס על ידי כלב גדול.

מאיפה נקנה וכמה הוא עולה?

ציוד אלקטרוני לכלבים יכול לעלות בין 200 ועד 800 שקלים בממוצע. כמובן שהמחיר תלוי במספר רב של פרמטרים ויש צורך לשקול היטב מה אתם קונים. יש ציוד שאתם ממש לא צריכים, כך למשל הכלב הקטן והביתי שלכם לא באמת צריך שבב אלקטרוני כי הוא לא מרבה לצאת מהבית והוא גם לא מהסוג שיברחו. כמובן שיש צורך לבצע סקר שוק מעמיק לפני הקנייה כי אפשר לבחור גם מחנויות שונות וגם מהאינטרנט.
from ferco-pets-fan.tumblr Feed

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

כך תתאימו מברשת לכלב שלכם

שולחן הידראולי למספרות כלבים