ציוד לחתול ולכלב

ציוד לחתול ולכלב יכול להישמע לכם כמו ציוד קטן ולא מתוחכם מידי אך תתפלאו, יש ציוד שישאיר אתכם פעורי פה. מציוד אלקטרוני להגנת על חיות המחמד שלכם ועד ציוד למשחקים, אין ספק שזה תחום שכדאי שתכירו. המאמר הזה יסביר לכם כל מה שאתם צריכים לדעת על ציוד לחתול ולכלב.

ציוד לעסקים ולאנשים פרטיים

לפני שמתחילים לדבר על ציוד לחתול ולכלב חשוב להבין שיש שני סוגים של לקוחות, יש אתה לקוחות הפרטיים ויש את הלקוחות העסקיים. רוב הלקוחות יהיו כמובן לקוחות פרטיים. יש מגוון רחב של אנשים שיש להם חתול או כלב בארץ, אלו הן שתי חיות המחמד הנפוצות ביותר, הכלב כמובן נפוץ יותר כמו בכל העולם. לעומת הלקוחות הפרטיים שצריכים ציוד מועט ובדרך כלל מדובר על ציוד הגנה או ציוד טיפוח ומשחק, לקוחות עסקיים יצטרכו ציוד רב יותר, מתקדם יותר ובדרך כלל הוא גם יהיה יקר יותר  כמו למשל, אמבטיה לרחצת חיית המחמד, גוזז ציפורניים וגם מספריים ומסרקים מיוחדים וכן הלאה.



איפה נרכוש את הציוד המתאים?

כדי לרכוש את הציוד המתאים לחיות המחמד יש צורך לבצע סקר שוק מעמיק. בסקר השוק חשוב לבדוק מצד אחד את המחירים בחנויות לחיות המחמד שיש בארץ, בעיקר באזור מגורכם שהן נגישות יותר, וגם אתם המחירים שיש באינטרנט. בסופו של דבר רכישת הציוד יכולה להיות הרבה יותר פשוטה אם תזמינו אותו עד הבית ואז גם המחירים יהיו נמוכים יותר. עם זאת חשוב לזכור שיש לבחור את הציוד רק מספקים אמינים, כאלו שיש עליהם המלצות רבות. חשוב לזכור כי הציוד גם צריך להיות מתאים לצרכים שלכם שכן הצרכים יכולים להשתנות אצל כל אחד ואחד מאיתנו.

ציוד משחקים לכלב ולחתול

הציוד הנפוץ ביותר ללקוחות פרטיים הוא ציוד משחקים. יש בעלי חיות מחמד שיאמרו לכם שלא באמת תצריך לקנות צעצועים מיוחדים לכלב ולחתו כי כל צעצוע ולמעשה כל פריט יכול להיות מתאים למשחקים שלהם. עם זאת, התחושה שאתם קונים צעצוע לחיית המחמד שלכם וכשהיא מבינה שזה הצעצוע שלה, זו תחושה מדהימה. כמובן שיש ציוד שמתאים במיוחד לכלב וצעצועים שמתאימים במיוחד לחתול הרי מדובר בשתי חיות מחמד ששונות מאוד זו מזו גם מבחינת הגודל וגם מבחינת האופי. בחרו צעצועים שמצד אחד יהיו מושכים ושימושיים ומצד שני שיהיו עמידים לטווח הארוך.

ציוד טיפולי לאילוף ולבריאות

לצד ציוד שנועד למשחקים יש גם ציוד שיכול להיות שימושי מאוד לבריאותן של חיות המחמד שלכם. יש ציוד שיכול לעזור לכלב שלכם להתנהג בצורה טובה יותר כמו למשל שבב אלקטרוני שיזמזם כאשר הוא מתקרב אל מחוץ לגבולות הבית וכמובן שיכול לעשות לו זרם חזק כאשר הוא מתנהג בצורה לא ראויה. ציוד כזה יכול לאלף את הכלב שלכם ויש גם מוצרים דומים לחתול, למרות שמטבעם הן חיות הרבה יותר שקטות ופחות בעייתיות במובן זה. יש גם מזון בריא לכלבים ולחתולים ולמרות שלא מדובר על ציוד בהגדרה הקלאסית, חשוב שתכירו אותו.

ציוד עזר להתנהלות רגילה

לצד כל סוגי הפריטים והמוצרים שדיברנו עליהם עד כה יש גם ציוד רגיל שכל אחד בכל מקרה יהיה צריך. בין אם יש לכם חתול או כלב, חתול גדול או חתול קטן, כלב גזעי או כלב מעורב, אתם צריכים שיהיה לו קולר. כמו כן אתם צריכים לרכוש רצועה שבעזרתה תוכלו לטייל איתו בחוץ, מלונה שתהיה לכלב שלכם או קופסה גדולה עם מזרון וכריות שהחתול יוכל לישון.
from ferco-pets-fan.tumblr Feed

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

כך תתאימו מברשת לכלב שלכם

שולחן הידראולי למספרות כלבים