קונדישינר לכלבים לשימוש בייתי

כל אחד שיש לו כלב אוהב לראות אותו מאושר אך הבעיה היא שלפעמים הם לא יודעים איך לעשות אותו מאושר. אם גם לכם יש כלב אתם בטח יודעים שאתם צריכים לרחוץ אותו לעתים רחוקות בלבד, אך כדאי מאוד שאם כבר אתם מקלחים אותו אתם נותנים לו להתפנק עד הסוף. כיצד? עם קונדישינר!

בשביל מה צריך קונדישינר לכלבים?

את הקונדישינר יכול להיות שהכרתם ביום בהיר כאשר נכנסתם להתקלח והבנתם שהבקבוק שהחזקתם לפני כמה שניות וחשבתם שהוא שמפו, לא היה שמפו. זה קורה לכולנו בגיל מסוים כאשר אנו בטעות מחזיקים את הקונדישינר במקום את השמפו כאשר בדרך כלל בנות משתמשות בו למטרה אחת חשובה ועילאית: ריכוך השיער. שיער של גברים דרך כלל יהיה קצר יותר והקונדישינר פחות יבוא לידי ביטוי, מה שיסביר מדוע הקונדישינר לכלבים יהיה הכרחי. לכלבים מכל הסוגים יש פרווה רבה שתהיה הרבה יותר נעימה למגע, גם עבורנו וגם עבור הכלב, ולכן חשוב לרחוץ אותו גם איתו.

image

כיצד נבחר קונדישינר לכלבים?

קונדישינר לכלבים אולי נשמע לכם כמו בחירה לא כל כך חשובה ומשמעותית לחייו של הכלב שלכם אך אם אתם רוצים לפנק אותו ולפנק על הדרך גם את עצמכם, כי אתם בסופו של דבר ממסרקים אותו עם מברשת לכלב, מלטפים את הכלב ורוצים שהוא יהיה נעים למגע ויריח טוב, כדאי להשקיע ולקנות קונדישינר איכותי. האיכות של הקונדישינר לא קשורה לניחוח שלו ויש לבחור את הקונדישינר אחרי שתקראו עליו המלצות או שתשמעו מחברים חוות דעת עליו, או שפשוט תתנסו אחד אחד.
יש לבחור את הקונדישינר שיגיע בניחוח שמתאים גם לכם וגם לכלב. נכון שאתם אלו שבוחרים אך תשימו לב שאם הכלב לא אוהב את הריח, ואת זה תבינו על פי שפת הגוף שלו, אולי כדאי להחליף. בכל מקרה גם אחרי שמצאתם מותג של קונדישינר שמתאים לכם חשוב מאוד לגוון מידי פעם כדי שלא ישעמם לכם.
כמובן שיש להתחשב גם במחיר. אמנם יש מותגים מוכרים יותר בעולם מוצרי הטיפוח לחיות אך זה לאו דווקא אומר שהם יהיו איכותיים יותר. המחיר של קונדישינר לכלבים ינוע בין 30 עד 70 שקלים לבקבוקים שבין 400 ועד 1000 מיליליטר בממוצע.

כל כמה זמן יש להשתמש בקונדישינר?

זה אולי הסעיף שאפילו בעלי כלבים ותיקים שאוהבים את הכלב שלהם יותר מכל דבר אחר לא יכירו או לא יידעו עד הסוף. אנו לא מדברים באופן ספציפי על השימוש בקונדישינר לכלבים אלא על הרחצה שלו באופן כללי כאשר ההמלצה היא לרחוץ את הכלב רק מתי שבאמת צריך. אמנם הכלב מתפנק במקלחת ויש כלבים שאוהבים להתקלח יותר מכל דבר אחר, אך מוטב לקלח אותו רק כשהוא באמת מתלכלך וכך גם להשתמש בקונדישינר. בכל מקרה אם תשתמשו בקונדישינר בכל המקלחות החודשיות של הכלב, זה יהיה בסדר גמור והכלב ייהנה מפרווה שמריחה טובה יותר והרבה יותר רכה ונעימה.

מאיפה אפשר לקנות קונדישינר לכלבים?

קונדישינר לכלבים ניתן לרכוש במספר מקומות כאשר יש אפילו מספר רשתות שיווק שמוכרות מוצרים לכלבים, ובין היתר מוצרי טיפוח וקונדישינר ייעודי. כמו כן ניתן למצוא קונדישינר לכלבים בחנויות לחיות וכמובן בחנויות ייעודיות לכלבים, כאשר הקניה הנוחה והמגוונת ביותר תהיה באינטרנט. חשוב לזכור שתחום זה של מוצרי טיפוח לכלבים באופן כללי אינו פורה במיוחד וזה גם מה שמוביל למחירים גבוהים יחסית, כאשר הקנייה של הקונדישינר מהאינטרנט תהיה לרוב זולה יותר. גם בקניה באינטרנט כדאי להתחשב בכל הפרמטרים ובכל מקרה מוטב לנסות בכל פעם קונדישינר אחר עד למציאת המועדף עליכם.  
from ferco-pets-fan.tumblr Feed

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

כך תתאימו מברשת לכלב שלכם

שולחן הידראולי למספרות כלבים