מספריים לכלבים בהתאמה אישית

אם אתם רוצים לדאוג שלכלב שלכם יהיה נוח ונעים בחודשי הקיץ, ועל הדרך גם לעצב אותו בסטייל מרהיב, אתם צריכים שיהיו לכם מספריים מתאימות לתספורת כלבים. אלו מספריים יכולות להתאים לתספורת והאם אפשר לבחור מספריים בהתאמה אישית? האם אנו צריכים מספריים גם בבית? הנה כל התשובות לכל השאלות.

מספריים מיוחדים לתספורת כלבים

אם אתם רוצים לספר את הכלב שלכם אתם חייבים שיהיו לכם מספריים במיוחד לכלבים. אל תנסו אפילו לספר את הכלב שלכם במספריים שלא מתאימות לתספורת כלבים, כי בסופו של דבר אתם יכולים לעשות לו נזק וכמובן לבזבז זמן רב בניסיונות שלא יצלחו. יש צורך במספריים מיוחדות ונוחות שמותאמות לתספורת הפרווה של הכלב שלכם, ששונה מאוד משיער של בן אדם. אסור לשכוח שבכל מקרה גם כאשר יהיו לכם מספריים לכלבים לא תוכלו לספר אותו ללא ידע וניסיון, והדבר גם לא מומלץ אפילו בתור התנסות או ממדריך קצר באינטרנט וביוטיוב, אך המספריים הם הבסיס ההכרחי.

מספריים שמותאמים לכם אישית

·         המספריים שמיועדות לתספורת כלבים חייבות להיות ייחודיות למשימה זו כיוון שהפרווה של הכלב שונה משיער אדם והעור שלו שונה באלסטיות שלו. יהיה לכם קשה מאוד ועד בלתי אפשרי לספר אותו עם מספריים לא תואמות, ויותר מכך, עם מספריים שלא מתאימות לכם באופן אישי. המספריים יכולות להיות קטנות או גדולות, ארוכות או קצרות וכמובן עם אחיזה שונה, דבר שחשוב לבדוק באופן אישי בהתאמה ליד.
·         ההתאמה ליד יכולה להתבצע בעיקר אם תרכשו מחנויות מוחשיות ולא מחנויות אינטרנטיות. אם אתם רוצים לרכוש את המספריים באינטרנט אתם צריכים לבצע סקירה מעמיקה של התאמת המספריים לסוג הפרווה ולסוג הכלבים שמומלץ לספר אותם עמם, וכמובן את גודל המספריים ביחס לכף ידכם.

מי צריך לקנות מספריים?

זה שיש לכם מספריים לתספורת כלבים זה טוב ויפה אך זה עדיין לא אומר שאתם יכולים לספר את הכלב שלכם. מספריים לתספורת כלבים מתאימים בעיקר לספרים שעובדים במספרות כלבים מקצועיות כאשר במספרות אלו לרוב יהיו כמה סוגי מספריים, שמתאימים לכל ספר וספר וכמובן לכל כלב ששונה בפרוותו.
from ferco-pets-fan.tumblr Feed

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

כך תתאימו מברשת לכלב שלכם

שולחן הידראולי למספרות כלבים