איזו אמבטיה מומלצת למספרות כלבים?

מספרת כלבים יכולה להיות פינוק אמיתי לכלב שלכם. יכול להיות שעוד לא יצא לכם לספר את הכלב שלכם אך אחרי שפעם אחת תהיו תלכו איתו למספקת תגלו שהוא ואתם נהנים מכל רגע. אחרי התספורת הוא חייב לעבור מקלחת שתשטוף ממנו את כל השערות, וזהו למעשה אחד הרגעים כיפים שהוא יחווה. איזו אמבטיה למספרת כלבים תתאים יותר מכול והאם יש המלצות לגבי הטובה ביותר?

מבחר רחב של אמבטיות ובחירה אחת חשובה

אם יש לכם מספרת כלבים, בין אם מדובר על מספרה ישנה שפועלת זמן רב ואתם צריכים לחדש את האמבטיה שיש בה, ובין אם מדובר על מספרת כלבים חדשה בהקמה, יש צורך לשקול היטב את הבחירה. בחירת האמבטיה תהיה חשובה ביותר ולמרות שנדמה כי זהו לא מתקן חשוב כל כך במערך הכלים והמתקנים שיש למספרה, מדובר במתקן חשוב מאוד מכמה סיבות. ראשית, מדובר באמבטיה שחייב להיות עמידה לטווח הארוך ואף אחד לא רוצה לרכוש אותה במאות או אלפי שקלים כדי לגלות שהיא מתפרקת או לא איכותית בהמשך. כמו כן, האמבטיה היא הפינוק של הכלב וכך גם של בעליו.

קודם כל שתהיה בטוחה

אמבטיה למספרת כלבים צריכה להיות לעמוד בלא מעט פרמטרים כאשר בראש ובראשונה היא חייבת להיות בטוחה. ברגע שהמספרה לא תהיה בטוחה למקלחת היא לא תוכל לאפשר לכם שימוש נאות בכל מקרה. חשוב מאוד לבחור את האמבטיה הכי בטוחה שיש ומומלץ לקרוא חוות דעת על היציבות שלה. הבטיחות צריכה להיות מכל המובנים כאשר היציבות שלה היא הפרמטר החשוב ביותר ויש לבדוק האם מדובר ברגליים מתקפלות, ממה הן עשויות וכמובן כיצד הן מונחות על הקרקע. רגליים לא איכותיות יכולות להיות לא יציבות ובעיקר כאשר בוחרים אמבטיה למספרת כלבים ניידת באיכות ירודה.

איזה גודל אמבט אתם צריכים?

אם אתם רוצים לבחור אמבטיה מומלצת למספרת הכלבים החדשה שלכם אתם חייבים לבחור אותה לפי הנפח המתאים. יש מספרות כלבים שמיועדות לקבל את כל סוגי הכלבים כולל את הכלבים הגדולים ביותר ויש מספרות לכלבים שאינם גזעיים ולכן האמבטיה שיש להן, כמו כל שאר המתקנים שלהם, יכולים להיות הרבה יותר קטנים. כמובן שגודל האמבט הוא עניין משמעותי גם מבחינת משקל הכלב המקסימלי וגם מבחינת הגודל הפיזי שלו כאשר יש לבדוק היטב גם מה הגובה שלה ומה הסידור שלה. הנוחות היא בסופו של דבר הפרמטר המכריע לגבי העבודה שלכם במספרה והגיע הזמן לבחון אותו.

במה נמדדת הנוחות של אמבטיה למספרת כלבים?

אמבטיה למספרת כלבים שאינה נוחה יכולה להיות בעייתית מאוד כבר במקלחת הראשונה, והטעות בבחירתה נובעת מהעובדה שאנשים רבים בוחרים אותה באינטרנט בלי לבדוק את ההתאמה שלה לעומק. האמבטיה צריכה להיות מותאמת למגוון רחב של פרמטרים החל מהשטח שמוקצה לה אצלכם במספרה, הגובה שלכם וכמובן המבנה שלה שיכול להיות נוח פחות או יותר לכל ספר. יש אמבטיות שנתחמות בברזנט עבה אך לא תמיד זה יהיה נוח לעבודה ובטח לא כשתרצו להישען, ויש אמבטיות שבהן הרצועות שבעזרתם אפשר לאחוז ברגליים ובידיים של הכלב לא יהיו נוחות לכוונון פשוט.

אז איך נבחר נכון?

אמבטיה למספרת כלבים אפשר לבחור גם דרך האינטרנט כאשר צריך לזכור כי מוטב לבחור אותה אחרי שתתרשמו אותה בעיניים שלכם, כאשר יש חנויות אינטרנטיות שמחזיקות גם בחנויות מוחשיות שאפשר ללכת ולהתרשם מהציוד בעיניים. כמובן שיש צורך לקרוא חוות דעת על החברה עצמה וגם על האמבטיה כדי להבין האם זו קנייה נכונה, ובכל מקרה חשוב שיהיה שירות טוב ואחריות על האמבטיה לשנים הראשונות.
from ferco-pets-fan.tumblr Feed

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

כך תתאימו מברשת לכלב שלכם

שולחן הידראולי למספרות כלבים