איך משתמשים בשולחן הידראולי לכלבים


אחד מהמוצרים הכי חשובים שיש במספרות כלבים הוא שולחן הידראולי. השולחן ההידראולי יהיה המנח עליו יעמוד הכלב בזמן שהספר מספר אותו ולמעשה ללא השולחן התספורת הייתה הרבה יותר קשה. איך בכלל משתמשים בשולחן הזה והאם המשימה מסובכת?

חשיבותו של השולחן ההידראולי

שולחן הידראולי למספרות כלבים הוא אחד מהמוצרים הכי חשובים שיש. השולחן ההידראולי שימושי מאוד לכל הכלבים בכל הגדלים, הוא מתאים לכלבים גדולים מאוד מסוג גזעי ויכול להתאים גם לכלבים קטנים ביותר. השולחן ההידראולי למעשה מרים את הכלב עד לגובה המתאים עבור הספר וכך ניתן לספר אותו ביתר קלות ובלי מאמץ. אמנם השולחן נראה כמו דבר שולי למדי אך הוא חשוב ביותר ובלעדיו לא יהיה ניתן לספר את הכלב אותה נוחות, דבר שישפיע מאוד על התוצאה הסופית.

איך משתמשים בשולחן הידראולי לכלבים?

·         לכאורה, שולחן הידראולי למספרות כלבים הוא שולחן די פשוט וקטן מימדים ביחס לשולחנות אחרים ולא נראה מסובך להשתמש בו. עם זאת, חשוב לדעת מה מהגבלות שלו וכיצד הכלב יעלה עליו בצורה בטוחה.
·         השולחן אמנם נראה קטן אך הוא יכול להעמיס עליו משקל כבד שיכול להגיע גם לחמישי ושישים קילוגרמים כך שגם כלבים גדולים מאוד יוכלו להסתפר עליו ביתר קלות. תחילה, יש להוריד את הכיסא ולהעלות את הכלב בזהירות. יש לנעול את הגלגלים של הכיסא במידה ויש, כדי שהיציבות תהיה מושלמת.
·         את הכלב יש להרים באמצעות הדוושה עד לגובה המתאים ולאחר מכן חשוב לנעול גם את האפשרות שהמנח יסתובב. אם המנח יסתובב בעת התספורת, הספר יכול לזוז ולספר את הכלב בצורה לא נכונה ואף לפגוע בו.
·         חשוב לנקות את השולחן לפני ואחרי השימוש כיוון שכלבים רבים עולים עליו וחלילה יכול להיות שזיהום יעבור מאחד לשני. חשוב לחטא את הכיסא היטב בחומר ייעודי ולייבש אותו לאחר מכן.

מאיפה קונים שולחן הידראולי למספרות כלבים?

שולחן הידראולי למספרות כלבים ניתן למצוא בחנויות כלבים ייעודיות וברחבי האינטרנט. יש יצרניות מוכרות מאוד ויש כאלו שהמותג שלהם יותר זול ולכן חשוב לברר את הביקורות שיש על שולחן מסוים טרם הקנייה כדי לדעת שעושים את הדבר הנכון.


from ferco-pets-fan.tumblr Feed

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

כך תתאימו מברשת לכלב שלכם

שולחן הידראולי למספרות כלבים