כך תבחרו מכונת תספורת לכלבים

הדרך היחידה לקצר ולספר שיער של בעלי חיים היא להשתמש במכונה ייעודית. בניגוד למה שנהוג לחשוב, מכונת תספורת רגילה לא מתאימה לשיער כלבים והשימוש בה גם עלול לגרום לבעיות היגיינה. הפתרון הוא להשוות בין מכונות בקטגוריה רלוונטית בלבד ולשים לב לפרמטרים הבאים:

א. יצרן – כמו במכונות תספורת רגילות, גם בקטגוריה של מכונות תספורת לכלבים ניתן לזהות הבדלים גדולים בין היצרנים. מכונה שמיוצרת על ידי חברה גדולה ואמינה תעלה יותר ממכונה שמיוצרת על ידי חברה לא מוכרת. מצד שני, חברה גדולה בדרך כלל מציעה תקופת אחריות ארוכה ומשתמשת בחומרי גלם טובים ומקצועיים יותר.
ב. חיבור לחשמל – יש כמה סוגים של חיבור לחשמל במכונות תספורת לכלבים. הסוג הראשון הוא חיבור קבוע בכבל חשמל לתקע, הסוג השני הוא של מכונה בעלת סוללה פנימית נטענת שבה ניתן להשתמש עם או בלי חיבור לחשמל והסוג השלישי הוא של מכונה שנטענת באמצעות ערסל הטענה ייעודי בלבד. אופי החיבור חשוב כי הוא קובע את אספקת החשמל של המכונה. כמו כן, באותה הזדמנות אפשר לבדוק נתונים על גודל המנוע, הספק, מספר סיבובים בדקה ואופן הפעלה.
ג. דרגות חיתוך – רוב האנשים שמספרים בעצמם את בעלי החיים שלהם לא מייחסים משמעות לדרגת החיתוך. הם עשויים להסתפק בדרגת חיתוך סטנדרטית בלבד של מכונות תספורת לכלבים, אך אנשי מקצוע נדרשים להכיר את המפרט הטכני בצורה מפורטת יותר. במסגרת המפרט הטכני ניתן ללמוד האם דרגת החיתוך של המכונה היא 9 מ"מ, 0.1-3 מ"מ או 0.1-0.3 מ"מ.
טיפים לבחירת מכונה מוצלחת
מלבד האמור לעיל, יש עוד כמה טיפים שיכולים לסייע למי שמתלבט בין סוגים שונים של מכונות תספורת לכלבים. ראשית, אנשי מקצוע מתחילים או מי שרוצה לקנות את המכונה כדי לספר את הכלב באופן עצמאי יכולים להסתפק במכונה עם הספק נמוך.
הספק נמוך מוזיל את מחיר המכונה והוא מתאים לדילול השיער. בנוסף, יש לוודא התאמה בין סוג המכונה לסוג הגזע. כך ניתן להבטיח התמודדות עם גובה השערות והצפיפות שלהן.
from ferco-pets-fan.tumblr Feed

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

כך תתאימו מברשת לכלב שלכם

שולחן הידראולי למספרות כלבים