מכונת תספורת לכלבים לשימוש ביתי

מכונת תספורת לשימוש ביתי יכולה לעזור לבעלי כלבים לשמור על השיער המטופח שלהם. הטיפול בכלב באמצעות מכונה ביתית מתאים לרוב האנשים, אך כמובן שאפשר גם להגיע לספר מקצועי אחת לתקופה מסוימת. בכל מקרה, יש כמה דברים שחשוב לשים לב אליהם כאשר בוחרים מכונת תספורת לכלבים לשימוש ביתי:



א. סוגי מכונות – בשלב הראשון תצטרכו להכיר את סוגי המכונות ולבדוק איזו מכונת תספורת תשרת אתכם על הצד הטוב ביותר. ההבדלים העיקריים הם בין מכונות שפועלות על סוללות רגילות או נטענות, מכונות שעובדות רק עם חיבור חוטי לחשמל ומכונות שמשלבות את שני סוגי ההפעלה. החליטו מראש איפה אתם עומדים לבצע את התספורת ובדקו האם יש שם גישה בטיחותית לחשמל, או שמא תהיו חייבים להשתמש במכונות עם הסוללות.
ב. הספק – בשלב השני תוכלו להשוות בין המכונות לפי המפרט הטכני. כאן תצטרכו לבדוק בעיקר את ההספק: ככל שההספק גבוה יותר, כך המשמעות היא שניתן להתמודד גם עם שיער מתולתל, מקורזל ובעל קשרים. בנוסף, יש מכונות שמיועדות רק לדילול השיער והן פחות יתאימו לתספורות ארוכות.
ג. טווח מחירים – המחיר של מכונת תספורת לכלבים מתחיל בכמה מאות שקלים ויכול להגיע לאלפי שקלים. הוא נקבע לפי פרמטרים כמו גודל מנוע, הספק, מספר סיבובים בדקה ואופן הפעלה. במידה וזו הפעם הראשונה שלכם עם כלב, כדאי להתחיל עם מכונה בסיסית בלבד. לעומת זאת, בעלי ניסיון בתספורות לכלבים ומי שרוצה לעשות זאת לעיתים קרובות יצטרך להשקיע מעט יותר.
איפה קונים מכונת תספורת?
מומלץ לרכוש את המכונה במקום שמעניק אחריות לכמה שנים לפחות. אפשר לברר על רכישת מכונת תספורת לכלבים באותה חנות חיות שבה קונים את האוכל, העצמות, הממתקים ושאר אביזרי הטיפוח. אפשרות אחרת היא לבצע את הרכישה דרך אתרי האינטרנט וכך לנסות לחסוך בהוצאות.
בסופו של דבר, השאיפה היא ליהנות מהמכונה ולמנוע כאבים מיותרים מהכלב. המכונה צריכה להתאים לגודל הכלב ולסוג השיער. כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע לפני שמקבלים החלטה ולהשוות בין כמה שיותר מכונות שונות.

from ferco-pets-fan.tumblr Feed

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

כך תתאימו מברשת לכלב שלכם

שולחן הידראולי למספרות כלבים